Přejít k obsahu webu
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Youtube Instagram Webová stránka Košík
Menu

ResearchWriter.cz • Rešerše a psaní

Historickému bádání dáváme praktickou hodnotu.

Hlavní menu

  • Úvodní stránka
  • Kdo jsme
  • Popularizace
  • Psaní
  • Rešerše
  • Restaurování fotografií
Vyhledávání

„Značka je to, co vám zůstane, když vám shoří továrna“ (David Ogilvy)

Publikováno4. 11. 20198. 10. 2022AutorResearchWriter.cz

Takže: Co udělat pro to, aby měla co největší cenu? Udělejte z loga či vizuálního symbolu obchodní značku a tu si zajistěte speciální průmyslově právní ochranou. V úvahu přichází především ochranná známka, pro designovou ochranu je určen průmyslový vzor.

» Související článek Jak na patentové rešerše. Patentové databáze v historii a v současné praxi

↑ Ochranná známka představuje zřejmě ten nejviditelnější atribut, který lze z hlediska průmyslově ochrany zabezpečit. Ochranná známka totiž zajišťuje ochranu určitého grafického znázornění. Nejčastěji samozřejmě nějakého firemního nebo produktového loga. Petr Beránek, člen rozkladové komise ÚPV a Zdeněk Bauer, lektor a rešeršér.

↑ Průmyslový vzor není založen na žádném technickém řešení či vynálezecké činnosti – jde o odlišení zevnějšku jednotlivých výrobků, tedy o design. Průmyslovými vzory jsou tak například tvar lahví a sklenic Coca-Coly nebo tvar přední masky automobilů Škoda. Více se o ochraně výrobku průmyslovým vzorem dozvíte v dalším díle Podnikatelského kompasu. Jiří Sedláček, vedoucí oddělení průmyslových vzorů na patentovém odboru ÚPV a Zdeněk Bauer, lektor a rešeršér.


Související články:

  • Korporátní historie tuzemských obchodních značek
  • Kniha inspirativní pro kohokoli, kdo pracuje s lidmi a s informacemi
  • Jak na patentové rešerše. Patentové databáze v historii a v současné praxi
  • Nadčasové příklady dobré podnikatelské praxe
  • Meziválečné podnikání: Desatero pro úspěšného podnikatele
  • Klasická ukázka fake news? Velký měsíční podvod
  • Sociologické trendy, Paretovo pravidlo a historické vyprávění o bodech zlomu
  • Opravdu čs. ministerstvo propagovalo kouření těhotných žen? Nebo jde o hoax?
  • Analýza dat: Podnikatelský plán musí rozlišovat touhy a fakta
  • Objev: Česká stopa v podniku Coca-Cola
  • Hrst inspirativních pravidel pro: práci s textem, s lidmi a pro řešení problémů
  • Minulost a současnost: Práce z domova a telekonference

RubrikyBusiness Research, Dobové dokumenty, Metody a nástroje, Věda a technikaŠtítkydesign, korporátní historie, korporátní prostředí, logo, obchodní název, obchodní značka, ochranná známka, patent, patentová ochrana, patentové databáze, patentové rešerše, patentový úřad, průmyslový vzor, rešerše, Úřad průmyslového vlastnictví (ÚPV)

Navigace pro příspěvek

← Předchozí Předchozí příspěvek: Zajatecké tábory GUPVI při čs. podniku Jáchymovské doly
Další → Následující příspěvek: Gutenbergova Bible v Národní knihovně ČR

Kolektivním autorem obsahu webu ResearchWriter.cz je Zdeněk Bauer a jeho spolupracovníci.
Našli jste překlep nebo jinou chybu? Laskavě nás informujte.

Copyright © 2023 ResearchWriter.cz • Rešerše a psaní. Všechna práva vyhrazena. | Clean Journal   Catch Themes
Rolovat nahoru
  • Úvodní stránka
  • Kdo jsme
  • Popularizace
  • Psaní
  • Rešerše
  • Restaurování fotografií