Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© ResearchWriter.cz / 2001–2024

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Edukace


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Telefonicky na čísle

+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem. Můžete také využít náš jednoduchý on-line formulář.

Rešerše a redakční služby pro vás!

ResearchWriter.cz Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Copywriting abcRedakce.cz

Související služby

›› Psaní textů na objednávku

›› Ghostwriting

›› Copywriting a reklamní texty

›› Texty pro web

›› Jak vytvořit obchodní název

›› Vytvoření názvu firmy

›› Vytvořit slogan

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Copywriting a SEO


Související reference

›› Naše výzkumy a doporučení

›› Vytvoření vhodného názvu / jména firmy

›› Vytváříme marketingové texty

›› Ukázky úspěšných názvů

›› Propagace, reklama a zviditelnění


ÚvodPíšeme textyObchodní názevKniha

Tvorba názvu a nebezpečí apelativizace

Některé obchodní názvy jsou natolik povedené a reprezentují natolik ojediněle unikátní druh služeb nebo zboží, že se z nich stanou obecné pojmy. Spotřebitelé jimi postupně přestanou označovat pouze váš originální produkt nebo službu, ale začnou váš název uplatňovat i na všechny další konkurenční produkty či služby obdobného charakteru. Takovému zobecňování obchodního názvu se říká apelativizace.

Přesně takto vznikly kdysi obecné výrazy typu džíny, fichtl, izolepa, karma, kecky, lux, pišingr, rifle, robot, sendvič, vafky, vazelína nebo žiletky. Apelativizačním procesem prošlo také označení pivní pochoutky dnes známé jako talián. Jak se apelativizaci obchodního jména či názvu firmy / výrobku bránit? A je vůbec apelativizace škodlivá? Nebo je to naopak?

Apelativizace – Jak se o rizicích a výhodách dozvědět maximum informací

Pokud se o tvorbě názvu firmy či zboží chcete dozvědět více, vydali jsme za tímto účelem knihu Jak vytvořit atraktivní obchodní název. Publikaci si za výhodnou cenu objednejte přímo na webu nakladatele.

Vytvoření obchodního názvu na klíč

Pokud se chcete zbytečným průtahům i rizikům vyhnout, nabízíme vám vytvoření obchodního názvu na klíč. Připravíme pro vás sadu unikátních obchodních názvů, ze kterých si budete moci sami vybrat ten nejpříznivější. V případě zájmu zajistíme i zápis ochranné známky a rovněž propagaci značky.

Názvy pro naše klienty vytváříme mimo jiné podle následujících kritérií:

Výhodný nákup knihy Jak vytvořit obchodní název…