Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© ResearchWriter.cz / 2001–2024

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Edukace


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Telefonicky na čísle

+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem. Můžete také využít náš jednoduchý on-line formulář.

Rešerše a redakční služby pro vás!

ResearchWriter.cz Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Copywriting abcRedakce.cz

Jak a proč vytvořit marketingový plán

I kdybyste prodávali „modré z nebe“, musíme mít předem jasno, jak, kde a komu ho budete nabízet. – Budou mít lidé o „modré z nebe“ vůbec zájem? A proč by měli mít? Budou vaší nabídce vůbec důvěřovat? A co by se dalo udělat pro to, aby se důvěryhodnost vaší nabídky zvýšila? A jak budete „modré z nebe“ komunikovat? To všechno a mnohé další by měl předem řešit marketingový plán, jakýsi specializovaný business plánu zaměřený ovšem výhradně na marketing.

Pokud má jít o vysoce efektivní marketingový plán (VEMP), je třeba pečlivě promyslet cílovou skupinu, komunikační strategii i marketingový rozpočet. Díky VEMP je také jasné, jakou reklamní a prodejní strategii podniknete. Prostřednictvím marketingové rešerše (analýza trhu) si upřesníte cílovou skupinu a její potřeby.

Marketingový plán klade otázky
a nabízí řešení

Marketingový plán se ale nemá jenom ptát. Především musí poskytovat relevantní a praktické odpovědi na základě ověřených dat. Vysoce efektivní marketingový plán by měl investorovi jasně obhájit, kam přesně půjdou peníze určené na reklamu a propagaci.

Například jaká média budou nejúčinnější a proč. Bude to venkovní outdoorová reklama nebo velkoplošné billboardy? Mají dnes ještě smysl tištěná média? Pokud ano, jaká? Je lepší řádková inzerce nebo delší PR článek? A jak pro marketing efektivně využít internet? Je účinnější investovat do PPC reklamy, nebo do sociálních sítí?

Pokud zatím nejste zvyklí své aktivity takto detailně plánovat, rádi vám pomůžeme.

Pomůžeme vám najít vhodné marketingové postupy, které jsou pro vaši činnost pro nejbližší období nejvhodnější.

Chcete investovat do propagace? Skvělé!
Pomůžeme vám, abyste neinvestovali bez rozmyslu.

Související služby

›› Propagace a zviditelnění

›› Jak vytvořit marketingový plán

›› Účinný internetový marketing

›› Copywriter a reklamní text

›› Marketing research

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Linkbuilding a zpětné odkazy


Související reference

›› Naše výzkumy a doporučení

›› Ukázky účinné propagace


ÚvodPropagace › Marketingový plán