Zajišťujeme individuální výzkumné, redakční a konzultační služby ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Založeno 2001

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© ResearchWriter.cz / 2001–2024

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Edukace


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Telefonicky na čísle

+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem. Můžete také využít náš jednoduchý on-line formulář.

Rešerše a redakční služby pro vás!

ResearchWriter.cz Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Rešerše a psaní Copywriting abcRedakce.cz

Vytvoření vhodného názvu / jména firmy

Značka je to, co vám zůstane, když vám shoří továrna,“ prohlásil kdysi reklamní mistr David Ogilvy. Než ale vybudujete značku, musíte mít pro svou firmu, zboží nebo službu zajímavý obchodní název. Jak ale můžete vhodné obchodní označení vymyslet? Pomůžeme vám vytvořit název firmy, služby nebo zboží, který bude dostatečně originální, jednoduchý a marketingově dobře použitelný.

Dobrý obchodní název firmy usnadní vaše podnikání

Základem úspěšného podnikání je promyšlený podnikatelský záměr, který řeší potřeby spotřebitelů. Praxe i logika však potvrzují, že vhodně zvolené obchodní jméno firmy nebo název produktu mohou vaše podnikatelské aktivity výrazně usnadnit, ale také zkomplikovat. Obchodní název proto vyžaduje vaši pečlivou pozornost.

Rádi pro vás vytvoříme sadu návrhů originálního obchodního názvu pro firmu, zboží nebo službu. Kontaktujte nás, abychom mohli společně probrat vaše individuální marketingové potřeby. Naše návrhy budou usilovat například o tato důležitá kritéria:

Originalita – Jméno firmy má být jedinečný

Označení firmy či produktu by mělo být ojedinělé. Může to být novotovar, ale není to nezbytně nutné. S dostatečnou kreativní invencí však vznikne sada zajímavých a unikátních názvů firmy, služby nebo zboží.

Jednoduchost – Jméno nemá být krkolomné

Ať už jde o jméno firmy nebo název produktu, označení musí být snadno vyslovitelné. Myslete na situaci, kdy budete svůj obchodní název diktovat klientovi do telefonu. Dokáže si váš název zapsat bez zaváhání?

Libozvučnost – Název příjemný na poslech

Tak třeba tvůrci názvu Kofila vytvářeli čokoládu pro ženy. Fonetické znění slov coffe [kofí] a chocolate [šokod] upravili do ženského rodu s koncovkou -a. Proč nezvolili třeba tvar Kofilad (Kofilát)? Znělo by to jak chemický koncentrát…

Vhodný název firmy, zboží nebo služby může
účinně usnadnit vaše podnikání.

Související služby

›› Psaní textů na objednávku

›› Ghostwriting

›› Copywriting a reklamní texty

›› Texty pro web

›› Jak vytvořit obchodní název

›› Vytvoření názvu firmy

›› Vytvořit slogan

›› Optimalizace pro vyhledávače

›› Copywriting a SEO


Související reference

›› Naše výzkumy a doporučení

›› Vytvoření vhodného názvu / jména firmy

›› Vytváříme marketingové texty

›› Ukázky úspěšných názvů

›› Propagace, reklama a zviditelnění


ÚvodPíšeme texty › Návrhy obchodního názvu