Obchodní značka: Příručka „Jak vytvořit obchodní název…“ ve 2. vydání

Důležitá zpráva pro všechny, kteří se nás ptají na případný dotisk populární příručky Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Finalizujeme její nové, druhé, doplněné… prostě aktualizované vydání. Už nyní přijímáme objednávky za zvýhodněnou cenu.

Tvorba názvu - Jak vytvořit atraktivní obchodní název

Z čeho vytvořit originální obchodní název

V první část příručky se dozvíte, jak si můžete krok za krokem připravit vlastní účinný obchodní název. Vytvoření originálních návrhů obchodního označení je názorně prezentováno na známých značkách a příkladech z marketingové praxe.

V dalších kapitolách se dozvíte, která hlediska byste měli vzít v úvahu při změně názvu (rebranding) nebo při přeoznačení (rebadged, badge engineering). Důležitý prostor věnujeme i citlivému tématu pověsti, poctivosti a autenticitě obchodního názvu.


Obchodní značky a jejich příběhy

Druhá část knihy obsahuje inspirativní katalog s příběhy více než tří stovek úspěšných obchodních názvů. Dozvíte se mnohdy neznámé souvislosti ze světa obchodních značek, nejrůznější marketingové fígle a upozorníme vás i na neblahé zkušenosti úspěšných firem.

Na konkrétních příkladech snáze pochopíte, jak může komunikace skrze atraktivní název účinně fungovat. První vydání knihy Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky bylo publikováno v roce 2014 a vyžádalo si několik dotisků. Jedná se o jedinou knihu svého druhu na českém trhu a nyní chystáme její aktualizované vydání.


Související články